Saturday, November 9, 2013

SURAT KEBENARAN MINUM SUSU

SURAT KEBENARAN MINUM SUSU

PROGRAM SUSU 1 MALAYSIA (PS1M) 2013


Guru Besar,
...............................................
...............................................

Tuan,

PERSETUJUAN MENERIMA PROGRAM SUSU 1 MALAYSIA (PS1M)

Merujuk kepada perkara di atas saya .......................................................................

............................... No. K/P: ............................... ibubapa/penjaga

kepada .............................................................................. Tahun ..........................


2 Saya dengan ini:-                                                                                                                

(................) bersetuju membenarkan anak/jagaan saya menerima Program Susu 1 Malaysia 2013

(.................) tidak bersetuju anak/jagaan saya menerima Program Susu 1 Malaysia 2013

                    kerana ....................................................................................................


* Sila tandakan / pada kotak yang berkenaan


3 Saya akan mematuhi segala peraturan dan ketetapan yang diberikan oleh  pihak sekolah.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

...........................................
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...