Monday, February 2, 2015

CONTOH SURAT MOHON SUMBANGAN BAGI MELANJUTKAN PELAJARAN

Kepada,
Yang Berhormat
Ahli Parlimen Daerah
Pejabat Ahli Parlimen

 Yang Berhormat,

MOHON SUMBANGAN BAGI MELANJUTKAN  PELAJARAN

Dengan segala hormatnya merujuk perkara diatas.

2.Sukacita dimaklumkan saya ditawarkan menlanjutkan pelajaran ke...................... selama...........................tahun dalam bidang ................................. .Saya akan mendaftar pada...................................

3.Sehubungan itu,saya bebesar hati ingin memohon sumbangan daripada Yang Berhormat bagi membantu meringankan beban yang ditanggung oleh keluarga saya.Bersama ini disertakan salinan surat tawaran belajar untuk rujukan pihak tuan.

4.Keperihatinan dan perhatian Yang Berhormat amat saya hargai dan didahului dengan ribuan terima kasih.


Sekian,terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...