Wednesday, July 12, 2017

Borang Permohonan Kebenaran Meninggalkan Pejabat Dalam Waktu Bekerja

Download Borang Permohonan Kebenaran Meninggalkan Pejabat Dalam Waktu Bekerja 

Pegawai hendaklah mendapatkan kelulusan daripada Pegawai Penyelia terlebih dahulu sebelum meninggalkan pejabat dalam waktu bekerja dengan menggunakan borang yang disediakan dalam garis panduan ini;

Kebenaran untuk meninggalkan pejabat ini boleh diberi bagi tujuan menyelesaikan urusan persendirian pegawai yang terpaksa dilakukan dalam waktu bekerja. Pegawai hendaklah memberi keutamaan kepada tugas dan tanggungjawabnya sekiranya urusan persendirian tersebut boleh diselesaikan menerusi perkhidmatan atas talian atau perkhidmatan yang disediakan di luar waktu bekerja;

Pegawai Penyelia hendaklah menggunakan budi bicaranya untuk memberi kebenaran kepada pegawai meninggalkan pejabat dalam waktu bekerja bagi urusan persendirian setelah mengambilkira kepentingan perkhidmatan;

http://www.jpm.gov.my/jpm2/sites/default/files/imagepicker/1/se14122009_0_0.pdf

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...