PROGRAM ANUGERAH PdPR 3.0 TS25
PENDIDIKAN KHAS
SK .......................................
1.0 PENGENALAN :
Program Transformasi Sekolah 2025 (TS25) merupakan sebahagian daripada usaha Kementerian Pendidikan Malaysia ke arah meningkatkan kemenjadian murid dan sekolah berkualiti. Melalui TS25 adalah diharapkan sekolah yang terlibat berupaya mengaplikasikan amalan terbaik dalam pelaksanaan pengurusan dan kepimpinan serta pedagogi dalam pembelajaran dan pengajaran (PdP) selari dengan hasrat yang terkandung dalam Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) 2013 – 2025.
2.0 OBJEKTIF :
1.
Memberi penghargaan kepada murid pendidikan khas yang komited dalam
PdPR.
2. Meningkatkan motivasi dalam proses pengajaran dan pembelajaran kepada murid.
3.0 KUMPULAN SASARAN :
Murid Kelas Pendidikan Khas
Bil |
Kelas / Nama |
L |
P |
PK IBNU RUSYD |
|||
1 |
nama murid |
1 |
|
2 |
|
1 |
|
3 |
|
|
1 |
4 |
|
|
1 |
PK IBNU SINA |
|||
5 |
|
1 |
|
6 |
|
1 |
|
7 |
|
|
1 |
8 |
|
1 |
|
9 |
|
1 |
|
|
|||
JUMLAH JANTINA |
6 |
3 |
|
JUMLAH KESELURUHAN |
9 |
4.0 PROGRAM :
Tajuk : Anugerah PdPR TS25 Pendidikan Khas
Tarikh
: 16.7.2021
Hari : Jumaat
Masa : 8.30
pagi - 12.30 Tengahari
Lokasi : Sekolah Kebangsaan Felda Kota
Gelanggi 2
5.0 KEWANGAN
Pendapatan |
||||
Bil |
Perkara |
Kuantiti |
Jumlah |
|
1 |
PCG sekolah |
|
RM |
54.00 |
2 |
|
|
|
|
JUMLAH |
RM |
54.00 |
Belanja |
||||
Bil |
Perkara |
Kuantiti x RM |
Jumlah |
|
1 |
Hadiah |
9 X RM 6 |
RM |
54.00 |
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
JUMLAH |
RM |
54.00 |
8.0 AJK PELAKSANA ANUGERAH EMAS PDPR TS25 SKKG 2
Pengerusi :
Naib
Pengerusi : ( GPK Pentadbiran )
Setiausaha :
Bendahari :
J/k Penerima hadiah :
J/k Sebaran :
J/k Hadiah :
J/k Sijil :
Buku Program :
Jk Dokumentasi :
9.0 PENUTUP :
Diharap
program ini mendapat kerjasama dari semua pihak dan dapat memberi
impak kepada peserta program.
_______________________________
DISEDAIAKAN:
Setiausaha
Kelas Pendidikan Khas
_____________________________
DISEMAK OLEH:
Penyelaras
Kelas Pendidikan Khas
____________________________
DISAHKAN OLEH:
Guru Besar
kredit to : Cikgu Fatmahisyam