Sunday, June 23, 2013

contoh surat rayuan asrama


nama, no kp dan alamat



Tuan/Puan

RAYUAN MENDUDUKI ASARAMA BAGI SESI 2013/2014

Saya seperti nama di atas memohon rayuan bagi terus menduduki asarama untuk sesi 2013/2014 setelah nama saya tidak tersenarai sebagai calon jaya ke asarama  untuk semester hadapan.

2. Permohonan ini dibuat kerana alasa berikut:-

        2.1 masalah kewangan-saya tidak mampu untukmenyewa rumah sewa

        2.2 Saya tidak memiliki kenderaan untuk hadir kekelas

        2.3 Tinggal diluar amat menyulitkan saya.
3.  Bersama ini disertakan salinan keputusan peperiksaan semester lepas untuk rujukan pihak tuan

4. Dengan ini saya amat berharap pihak tuan dan puan mempertimbangkan rayuan saya ini. Keperihatinan, pertimbangan dan kerjasama pihak tuan/puan amatlah saya hargai. Saya dahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian.

Yang benar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...