REKOD PENGGUNAAN BBM
BIL.
|
TARIKH
|
MASA
|
TING.
|
NAMA GURU
|
JENIS
BBM
|
TANDATANGAN
|
BIL.
|
TARIKH
|
MASA
|
TING.
|
NAMA GURU
|
JENIS
BBM
|
TANDATANGAN
|
Bil
|
Maklumat
|
Nyatakan:
|
1
|
Nama :
| |
2
|
No. Kad Pengenalan :
| |
3
|
Jawatan :
| |
4
|
Gred Jawatan :
| |
5
|
Jabatan/ Pejabat :
| |
6
|
Kelayakan Akademik:
| |
7
|
Kelayakan Profesional:
| |
8
|
Bidang Kepakaran:
| |
9
|
Pengalaman Dalam Bidang Kepakaran
|
_______________ tahun
|
10
|
Penyelidikan/Penerbitan
| |
11
|
Umur :
|
_______________ tahun
|
12
|
Alamat surat - menyurat :
| |
13
|
No. Telefon : Rumah
Bimbit
E-mail
| |
Tandatangan :
Tarikh :
|
BIDANG
|
ISU
|
MATLAMAT STRATEGIK
|
OBJEKTIF
|
PETUNJUK PRESTASI UTAMA(KPI)
|
SASARAN
|
||||
TOV
|
2014
|
2015
|
2016
|
||||||
Kokurikulum
|
Pencapaian di
peringkat daerah belum membanggakan
|
Meningkatkan pencapaian
kokurikulum dan sukan peringkat daerah/ Negeri
|
Meningkatkan
pencapaian olahraga peringkat daerah
|
Bilangan pingat emas
dalam olahraga peringkat daerah
|
3 pingat
|
7 pingat
|
9 pingat
|
12 pingat
|
|
Bilangan keseluruhan
pingat dalam olahraga peringkat daerah
|
1 pingat
|
7 pingat
|
9 pingat
|
12 pingat
|
|||||
Meningkatkan pencapaian permainan peringkat daerah
|
Pencapaian johan, naib johan dan tempat ketiga permainan
peringkat daerah
|
0
|
7 pingat
|
9 pingat
|
12 pingat
|
||||
Meningkatkan
pencapaian kokurikulum akademik peringkat daerah
|
Pencapaian johan, naib
johan dan tempat ketiga kokurikulum akademik peringkat daerah
|
2 kelab /persatuan
|
4 kelab /persatuan
|
4 kelab /persatuan
|
4 kelab /persatuan
|
||||
Meningkatkan
penyertaan aktif murid dalam aktiviti kokurikulum dan sukan
|
Peratus kehadiran
dalam aktiviti kokurikulum dan sukan
|
80%
|
90%
|
95%
|
100%
|
||||
Peratus murid mendapat gred A dalam CGPA kokurikulum
|
80%
|
90%
|
95%
|
100%
|