Wednesday, May 22, 2013

SURAT RAYUAN TABUNG HAJI



Ini adalah contoh surat rayuan haji. Adalah lebih baik surat ini dipos ke tabung haji  pada awal tahun.

NAMA, ALAMAT
NO KP
ALAMAT  PEJABAT TABUNG HAJI TERDEKAT


Tuan,
RAYUAN UNTUK MENDAPATKAN PENEMPATAN HAJI BAGI TAHUN HIJRAH ………………………
Perkara diatas adalah dirujuk.

2.         Untuk makluman tuan, saya telah mendaftar haji dan mengikut giliran saya dan isteri akan pergi haji pada tahun 2020.
3.         Saya dan isteri  ingin meminta jasa baik pihak tuan agar dapat  mempercepatkan giliran haji saya dan isteri pada tahun ini ( Nyatakan tahun hijrah dan masehi)………...  Rayuan ini dibuat keraana faktor usia dan kesihatan. Untuk makluman pihak tuan usia saya sekarang telah mencecah usia 71 tahun dan amat berharap pihak tuan dapat mempertimbangan rayuan saya ini.

4 .        Bersamaini disertakan maklumat saya dan isteri untuk rujukan pihak tuan

NAMA
NO DAFTAR
NO KP
NAMA SUAMI


NAMA ISTERI



Sekian, terima kasih,


Yang Benar, 

 CONTOH SURAT RAYUAN TABUNG HAJI SURAT RAYUAN TABUNG HAJI, CONTOH SURAT RAYUAN TABUNG HAJI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...