Monday, July 1, 2013

contoh surat tangguh lapor diri jawatan baru



Nama

No tel


Kepada ,
Pengurus ……………………….

PERMOHONAN UNTUK MENANGGUHKAN TARIKH LAPOR DIRI

Perkara diatas adalah dirujuk.

2. Saya ………………………………………. Kp………………………………, telah ditawarkan jawatan sebagai……………………. di syarikat tuan. Disini, saya ingin memaklumkan kepada pihak Tuan bahawa saya tidak dapat melaporkan diri pada ……………………………. seperti yang tercatat dalam surat tawaran. Kelewatan saya untuk melaporkan diri pada tarikh tersebut adalah disebabkan saya masih lagi berkhidmat dengan syarikat lama saya dan terpaksa mengurusakan beberapa urusan penting berkaitan syarikat lama. Saya akan melaporkan diri saya kepada pihak tuan pada tarikh


3. Bersama-sama surat penangguhan saya ini, saya lampirkan Surat Penerimaan Jawatan dan surat akuan bagi mengesahkan penerimaan tawaran jawatan. Saya mengharapkan agar pihak tuan dapat mempertimbangkan perkara ini.

4. Kerjasama pihak tuan amat saya hargai.

Sekian, terima kasih

……………………….



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...