Wednesday, December 18, 2013

KAEDAH KAJIAN KERJA KURSUS SEJARAH

KAEDAH KAJIAN

Terdapat 4 kaedah kajian yang saya lakukan bagi memenuhi keperluan melaksanakan Kerja Kursus Sejarah 2013 . Kaedah tersebut sebagaimana dibawah:

1. Kaedah kajian  rujukan buku ilmiah. Buku ilmiah saya dapai dari perpustakaan dan ada yang saya beli. Buku ilmiah banyak membantu saya dalam mendapatkan maklumat yang diperlukan berkaitan dengan tajuk ............................kajian kerja kursus saya.

2. Kaedah carian internet. Saya telah mengakses internet  bagi mengetahui perkara berkaitan dengan tajuk kajian.kaedah kajian. Kaedah ini banyak membantu saya kerana sebenarnya banyak bahan yang berkaitan kajian saya terdapat diinternet.

3. Kaedah lawatan, Saya melawat tempat kajian  bagi mengetahui dengan lebih lanjut berkaitan hurian kajian kerja kursus ini. Untuk itu saya telah melawat......................................kaedah ini amat berkesan dan banyak membantu menyiapakan kerja jursus saya.


4. Keadah merujuk pada akhbar dan majalah. Dalam menyiapkan tugasan ini saya telah membuat rujukan  pada akhbar dan majalah .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...